miercuri, 10 septembrie 2008

N-am vrut sa ma prinda sfarsitul lumii fara sa am blog

Iata ca tot s-a anuntat sfarsitul lumii pentru azi la ora 10,30 cand niste baieti destepti vor sa faca nu-stiu-ce experiment care, cica, ar putea sa ne taie apetitul pentru viitor. Asa ca m-am gandit sa nu ma prinda sfarsitul lumii fara un blog personal. O sa ma intrebati, sau o sa va intrebati, de ce "Colivia cu papagali". Cei care ma cunosc de mai mult timp stiu ca acesta era titlul unei rubrici pe care am folosit-o pentru a publica texte de opinie in diverse ziare la care am lucrat sau am colaborat. Si pentru ca imi place asa de mult, nu vreau sa renunt la acest titlu. Si trebuie sa recunoasteti ca suna bine. In fond, fiecare are o "pasarica" a lui, iar unii au chiar si o colivie intreaga. Asa ca nu vad de ce eu n-as putea avea o colivie cu papagali.

PS: Marius, acuma putem sa facem un schimb de linkuri.

Niciun comentariu: