sâmbătă, 13 noiembrie 2010

Vis de toamna (22)



Vara promisa - Stefan Hrusca

Acorduri:
Strofa: mi la / Si7 Sol / mi la / Si7 mi (x2)
Refren: la Re7 Sol mi / la Si7 mi Mi (x2)
SAU
Strofa: la re7 / Sol7 Do / la re / Mi7 la (x2)
Refren: re Sol7 Do la / re Mi7 la La (x2)

1. Te-as fi iubit cum n-ai mai fost
Ca un soldat in plin razboi
Dar uite, ploua fara rost
Iar intre noi
Ca intr-o gara nu stiu cum
Cand unul vine, altu-i dus
Si ratacim pe-acelasi drum
In sens opus

R: Ne rascoleste timpul, femeie
Pe un peron vechi de gara
Tu Iliada, eu Odisee
Scrisa de mult intr-o vara

2. Te-as fi iubit ca un pandar
Iesit la drum in calea ta
Dar zilnic trece si-n zadar
Altcineva
Suntem si noi ca doua punti
Pe apa unui singur dor
Dar despartiti de niste munti
Intamplator

3. Ca un copil te-as fi iubit
Ce fura mere din vecini
Uitand ca totul e pazit
De-un gard cu spini
Dar vara ce ne-a logodit
Murmur de flori impurpurat
Ori a plecat, ori n-a venit
Cu-adevarat


Versuri: Dan Verona

Niciun comentariu: